Wystawy

poniedziałek, 26 marca 2012

21 Marzec 2012

Pierwszy dzień wiosny był równocześnie pierwszym dniem Wystawy Ilustracji Książkowej 2.
Wystawa, która składać się będzie w tym roku z trzech części, pierwszą swoją odsłonę miała w LO im. Marii Konopnickiej w Warszawie.
To mała wystawa, prace ilustratorów z całego świata zostały wywieszone w holu szkoły - ze względu na miejsce nie udało się pokazać wszystkiego, co mam, ale postarałam się, żeby nie zabrakło prac żadnego z Ilustratorów:)
Nie mamy też wielu zdjęć; te, które udało się zrobić prezentuję poniżej:)
Pragnę dodać jeszcze, że wszystkim niezmiernie się ona podobała, co bardzo mnie cieszy:)
Chciałabym od razu podziękować Pani Dyrektor szkoły za umożliwienie zorganizowania tej wystawy, Bibliotece Liceum i mojej koleżance Asi, która w tej bibliotece pracuje i zrobiła bardzo dużo, żeby wystawa się odbyła:)
Dziękuję też oczywiście Ilustratorom, bez których mój projekt w ogóle by nie istniał:-)

A oto pierwsze zdjęcia!
Drabina - nieodłączna pomocnica;)
 Ja i Asia przy pracy nad wystawą:)
Korytarz z ekspozycją - hol szkoły

Tablice z informacjami o Ilustratorach i wystawie

Ekspozycja ilustracji - w szklanych gablotach, na oknach i na ścianach

2 komentarze:

  1. Awesome as always, great selection of works :D
    Hope a lot of people come to see the exhibition!
    big hugs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you Carolina:-) Big Kiss from WARSAW!

    OdpowiedzUsuń