Wystawy

piątek, 20 grudnia 2013

BOGOWIE - CHI-CHI

Pewnego dnia zostałam współproducentką niezwykłej płyty. To dla mnie zaszczyt, bo muzyka to niecodzienna i nie dla każdego. Rzec można by nawet, że dla wybrańców;-)


Autorami są BOGOWIE, czyli panów trzech, o których więcej znajdziecie na stronie TUTAJ.
Płyta jest niezwykła nie tylko dlatego, że stworzyli ją ludzie, którzy czują dźwięki, oddychają dźwiękami, dotykają dźwięków i potrafią je formować intuicyjnie. Płyta jest niezwykła, także dlatego, że jest najprawdziwszą płytą winylową.

Na stronie zespołu można posłuchać niewielkiej próbki tego, czego możemy spodziewać się na magicznym krążku:) Zajrzyjcie TU.

I mały cytat na temat zespołu i jego twórczości:
"Bogowie w interakcję z rzeczywistością wchodzą poprzez dźwięki, a dźwięki są dla nich równouprawnione niezależenie od pochodzenia. Dla Bogów żaden dźwięk nie jest lepszy, tylko dlatego, że wydobył się z instrumentu zwanego muzycznym. Natomiast sam instrument w rękach Bogów wychodzi ponad tradycyjne..."

W tym miejscu chciałabym podziękować Bogom (ha, jakżeż to brzmi;)) i pewnej niezwykłej kobiecie (ona wie, że to o nią chodzi), za to, że umożliwili mi uczestniczenie w tym niezwykłym projekcie i że mogłam mieć maleńki udział w tym, ze płyta zobaczyła światło dzienne:-) 



Takie dzieła to już rzeczy wieczne. Będą wtedy, kiedy przeminę. I dlatego:

"(...)Nie wszystek umrę, wiele ze mnie tu zostanie
Poza grobem.(...)"

[Horacy, przekład: Lucjan Rydel]
 

Pamiętajcie - Bogowie są wśród nas!

3 komentarze:

  1. Dzięki serdeczne za polecenie, nie wiem czy usłyszałabym o tym projekcie, gdyby nie ty. :) Pozdrawiam ciepło i wiosennie :)) :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam brać w nim udział i udostępnić go ludziom, takim, jak Ty Basiu:)

    Również pozdrawiam ciepło i wiosennie, a jutro wreszcie wyrywam się z wielkiego miasta i jadę do lasu! Tam gdzie miejsce moje:)

    Ściskam cieplutko! I dużo słoneczka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń